Veelgestelde vragen

Waar gaat je vraag over?

Kan ik mijn behandeling terugsturen als ik niet tevreden ben?

Nee, het is niet mogelijk om een behandeling terug te sturen. Door overheidsregels is het niet toegestaan dat Steunpunt Farmacie Velsen-Noord medicijnen terugneemt wanneer deze de apotheek verlaten hebben. Het gaat hier om medicijnen waar de apotheker de farmaceutische kwaliteit van wil kunnen blijven waarborgen. Alleen zo kan worden gegarandeerd dat je een kwalitatief hoogstaand product krijgt. Als je de apotheek iets terugstuurt kunnen zij niet controleren of het geleverde product volgens de kwaliteitsvoorschriften is behandeld. Terugsturen kan, ter vernietiging van de medicijnen, maar restitutie van het betaalde bedrag is niet mogelijk. Een restitutie is alleen mogelijk wanneer er sprake is van een fout aan de kant van DokterJaap.nl.

Wat moet ik doen als mijn pakketje niet compleet is?

Neem uiterlijk binnen 5 werkdagen contact op met de Klantenservice van DokterJaap.nl, zodat er een onderzoek gestart kan worden. Terwijl het onderzoek gaande is, is het niet mogelijk om een nieuwe behandeling aan te vragen of je van een compensatie te voorzien.